Friday, October 7, 2016

Lar - 8 Voorraad Opsies

Welkom by HeavyBuffers Vervaardiging 'n volledige lyn van persoonlike buffers vir alle aansoeke wat wissel van 0,17 Remington om 0,50 Beowulf sedert 2003. Ons spesialiseer in die buffers vir 0,308 ARS, insluitend ArmaLite AR10, DPMS LR308, POF, Rock River Arms LAR-8 en Knight se SR25. Ons het ook 'n uitgebreide ondervinding met suier bedryf ARS, pistool-kaliber Ars en Klas 3 wapens insluitend vol-outomatiese, SBRs en onderdruk wapens. 'N volledige lyn van buffers vir 0,223 en pistool-kaliber AR15s is ook beskikbaar. Mules handelaar, bied ook wapensmid dienste. Sien winkel Services bladsy vir meer inligting. NUWE PRODUK - NOU SHIPPING: Ekstra Swaar Buffers vir LWRC UCIW Stock Klik op die foto vir meer inligting. Sien meer groot goedere op die buit bladsy. Leapers UTG AR308 A2 Styl Vaste Buttstock Vergadering New Gen 0,308 Standard A2 Butt Stock Vergadering Kenmerke en Spesifikasies: Vervaardiger nommer: RB-T308FB Stock gegote uit Impact Weerstand Advanced Polymer berging Pocket vir Cleaning Kit, klein onderdele en ander bykomstighede Sluit in: A2 Uitbreiding Tube recoil Spring 0,308 Styl Buffer Vergadering Stock Spacer en skroef Pas: Armalite AR-10, DPMS LR-308 S P-10, en ander WEL: Hierdie buttstock is nie versoenbaar is met Rock River Arms LAR-8. Wees die eerste om die produk te review. Posted: 2013/08/22 20:14:26 EDT Tussen die 3 keuses wat jy gelys, ek persoonlik sou leun om die Armalite as gevolg van die beskikbaarheid van onderdele, en die langste spoor-rekord met AR10 s van al die 0,308 AR se behalwe Knight se. Ek doen soos die beheer van die S W M P10 as gevolg van die grendel vangs op die regterkant, wat jou toelaat om die grendel aan die agterkant sluit sonder die verwydering van jou regterhand van die pistool greep. Dit is ook baie lig, maar so is die Armalite. As jy soek na 'n hoër prestasie van die AR15 sonder die grootmaat en beperkte tydskrif kapasiteit van 'n AR10, kan jy dit ook oorweeg om 'n ander kaliber soos die 6.5 Grendel. Ek was in 'n soortgelyke situasie om jou te soek na om 'n 7,62 NAVO geweer en dood-stel op een was. Ek het eintlik al wat 'n 7,62 NAVO AR10 geweer sedert die 1980 s, maar ek het gedink die bedryf sal nooit ooit my behoefte te bevredig. Stel jou my verbasing toe Knight se die SR-25K geweer terug in die vroeë 1990 se reg voor die Clinton AWB bekendgestel. Sodra die AWB verstryk het, ek was gereed om munt te laat val op 'n 7,62 NAVO geweer. Ek het reeds besit van 'n 7,62 NAVO Armalite AR-10T, maar ek wou 'n kragtige, liggewig geweer. Toe kom die 6.8 SPC en 6.5 Grendel, so ek het hul ontwikkelings, bestudeer die voor - en nadele van beide, en het besluit om te gaan met 'n 16 6.5 Grendel, wat ek myself gebou ná jare se ondervinding gebou AR15 s. Dit klop af staal poppers by 300 400yds soos dit is pret, waar 'n 5,56 dikwels probleme klop af staal teen 200yds, maar dit het net sowat 50 van die recoil van 'n 7,62 NAVO. Ek skiet meestal fabriek ammunisie daardeur nou, sedert die Hornady 123gr A-Max lading is so bekostigbaar, akkurate en konsekwente. Laaste wysig: 2013/08/23 10:58:03 EDT deur Birddog1911 Vir my is dit neer op prys. Ek het 'n miljoen afslag op die M P10, so ek het die MvO weergawe vir 1165 verskeep. Ek sal verkoop die voorraad en voorarm op wat ek wil sit, kom w / Troy visier (nou ek wens hulle didn t). Kon gekry het die basiese vir 995, maar ek het gedink die toerisme-aantreklikhede alleen was 200, so hoekom nie. ETA: Hier moet in ongeveer 'n week. Nou, ek het net 'n paar 10rd tydskrifte vind. Posted: 2013/08/23 12:58:43 EDT Laaste wysig: 2013/08/23 13:00:29 EDT deur henschman Een van die belangrikste elemente om te kyk is die vate. Die Smith het 'n twee duim langer vat as die ander twee. Ek is van mening dat 'n voordeel. 18 gaan oor die kortste Ek sal gaan op 'n 0,308 myself, met snelheid en neus geblaas / flits in gedagte. Ook, die Smith het 'n melonite vat. Die Armalite het 'n chroom gevoer vat. Die RRA het 'n gewone ou Chrome MOLY vat. Die melonite en Chrome voering hulp te vat lewe te verhoog. Hulle sal duur 2-3 keer meer as die gewone Chrome MOLY vat, en die gladde oppervlak wat 'n deklaag te voorsien help om die geweer te betroubaar voer wanneer vuil, en weerstaan ​​korrosie. Van die twee, melonite vate geneig n bietjie meer akkuraat as Chrome gevoer word. Die Smith het na berig word 'n baie goeie akkuraatheid het. Soos vir vat profiel, al drie het 'n pragtige ligte vate, wat hulle lig en handig. Al 3 het dele wat eie aan 'n sekere mate is. Die Armalites het om 'n rukkie al is, en baie van die aftermarket maatskappye maak onderdele vir hulle. Die RRA het 'n baie beperkte aftermarket ondersteuning. Een probleem is dat hulle verskillende ontvanger drade as ander, wat beteken dat hulle in stryd is met aftermarket gratis float handguards. Die Smith sal werk met 'n vrye float beschermer wat werk op 'n DPMS lae profiel 0,308, gee jy baie keuses. Al 3 gebruik AR-15 vuur kontrolegroep dele. Die belangrikste verskille is in die grendel vang en laai handvatsel. Al 3 verskillende en eiendom bout draer groepe. Al 3 sal gereelde AR-15 meubels soos aandele en pistool greep aanvaar. Die Armalite gebruik 'n effens langer buffer buis, terwyl die RRA en Smith gebruik 'n gereelde AR-15 lengte buis. Die Armalite gebruik ook eie gas pype wat 'n bietjie langer as standaard is. Die Smith en RRA gebruik standaard AR-15 lengte gas pype. Die RRA neem EAT mags. Die Armalite neem eiendom Armalite mags, of kan verander M-14 mags gebruik. Die Smith neem DPMS / Kac patroon mags, wat meer algemeen en beskikbaar is. Ek sou persoonlik gaan met die Smith. Dit het meer funksies wat ek wil, dit versoenbaar is met al die aftermarket goodies Ek wil daarop te sit is, en die prys reg is. Ek m myself reg te stel. Die buffer buis op die M P10 is mil-spec in omtrek, maar is 'n bietjie langer as mil-SEPC. In elk geval, hier is die verduideliking van S W direk uit die bedryf gebied: Oorspronklik gepos deur SWSupport: Hi, So om te verduidelik. Die M4 Vasgespeld Stock weergawe (nie die geweer lengte vaste voorraadopname Camo weergawe) Opvoubare voorraad weergawes gebruik van 'n eie Lengte Ontvanger uitbreiding. As jy dit vervang en die gebruik van opvoubare voorraad opsie wat jy nodig het om die pyp direk van S W, want dit is 'n bietjie langer as 'n standaard Mil-Spec AR15 Tube. As jy dit vervang met 'n vaste Rifle lengte voorraad soos die PRS, kan jy 'n standaard geweer lengte buis gebruik. MAAR. moet jy die lente buffer wat met jou M P10 het gebruik, en kry 'n eie spacer (Van S W). Die spacer maak vir die verskil in lengte, terwyl hy nog sodat jy die bestaande Buffer en Lente gebruik. Dit is beskikbaar deur te bel ons kliënte diens departement. (Ek glo dit is soos 7) Die Daniels verdediging spoor moet werk boete, solank dit 'n DPMS styl vat maar (ek glo dit bied die loop moer met die spoor), en is gebaseer op die lo-profiel spoor hoogte. Die sneller is 'n standaard AR15 sneller. (Jy moet dalk die Ambi-bolt release die sneller geïnstalleer kry tydelik verwyder.) Enige Ar15 tipe sneller moet werk sonder enige probleem is.


No comments:

Post a Comment